+98 935 461 9244

The Fourth Annual Research Congress of Semnan University of Medical Sciences

IMG_20171117_153610

 

“بسمه تعالی “
سپاس بیکران خالق مدبر و مدیری را که آدمی را به شرف فراگیری دانش و بکارگیری آن بر دیگر مخلوقات برتری بخشید. بسیار مفتخریم که با یاری خداوند پذیرای اندیشمندان،  اساتید برجسته و دانشجویان گرامی در چهارمین همایش سالیانه پژوهشی با نگرش ویژه به توانبخشی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستیم. 
هدف این همایش بر  آن است تا توجه محققان در این زمینه را به سئوالات و مشکلات بالینی درمانگران و همچنین توجه درمانگران را به آخرین دستاورد های علمی محققان جلب نموده و با ایجاد ارتباط بین این دو، خدمات مفید و موثر مبتنی بر شواهد، هم در عرصه پیشگیری و هم در درمان، برای آحاد جامعه فراهم نماید.  
با توجه به پیشرفت علوم توانبخشی و همچنین با گردش اطلاعات و افزایش آگاهی عمومی از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی، سطح انتظارات بیماران نیز رو به افزایش است. لذا ارائه دستاوردها و روش های نوین درمانی مبتنی بر شواهد علمی معتبر، ازمسئوولیتهای متخصصین این علوم است. برنامه همایش امسال نیز به گونه ای طراحی شده که علاوه بر ارائه و مرور تازه های علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف توانبخشی توسط سخنرانان کلیدی و اندیشمندان دانشگاه های کشور، امکان مشارکت اساتید و شرکت کنندگان در پانل ها و کارگاه های جانبی را مهیا ساخته تا تبادل اندیشه ها فراهم گردد.
فلذا از تمام پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان عزیز کشور تقاضا می شود با ارائه جدیدترین یافته های آزمایشگاهی و بالینی خود ما را در برگزاری هر چه کیفی تر و مفیدتر این همایش یاری نمایند. مشتاقانه منتظر دیدار شما در سمنان، سالن همایش حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستیم.
 
                                دکتر رقیه محمدی
                                       دبیر چهارمین همایش سالیانه پژوهشی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *